Reacties van wandelaars

Toon reacties van:

De Posbank en de wonderschone Veluwezoom

Mooie wandeling, afwisselende landschappen en zeer vriendelijke en gastvrije bediening op alle locaties. Daarnaast was er mbt de gerechten voldoende keuze. We hebben het middagprogramma gekozen en konden zo de avond heerlijk afsluiten.
Marcel ter Voert | 07-06-2026
Bekijk deze route

Flirten met de Grens

Wat een leuke route en top restaurants. Heel vriendelijk lekker eten en super fijne goede service.
Ine Heesakkers | 07-06-2026
Bekijk deze route

Giethoorn en de Weerribben Wieden

Mooie route,eten op beide locaties goed verzorgd en ruime keuze. Ivm slechte weer( onweer) kregen we een lift van de Kruumte, en de Otterskooi belde ons of we nog aan het lopen waren, anders haalden ze ons op. Deze service van beide locaties was top!
José Beunk | 01-06-2026
Bekijk deze route

Door Duin en Strand Katwijk-Wassenaar

Leuke wandeldag gehad, met steeds weer verassend wat er op het menu staat.
G.J. Groenendijk | 31-05-2026
Bekijk deze route

Belevenissen in Bergen aan Zee

Het was een erg leuke dag met een heerlijke afwisseling van omgeving, eten en mensen!
Kleinhuis | 31-05-2026
Bekijk deze route

De Weerribben op z'n best

Ontzettend leuk concept en de wandeling in de Wieden is erg mooi! Restaurants die meewerken, prima! Leuke bediening!
Anita van Zanten | 29-05-2026
Bekijk deze route

De Alfa Bokkentocht: Dwars door Beekdaelen

Happen en stappen is een leuke afwisseling van wandelen, je komt op plaatsen waar je anders nooit naar toe zou gaan. Echt een aanrader.
Nel Polak | 26-05-2026
Bekijk deze route

Langs de molens van Kinderdijk

Heel leuke wandeling langs de molens van Kinderdijk en alle horeca ook top geregeld
Bergen en Henegouwen | 26-05-2026
Bekijk deze route

Ontdek Oudewater: Cultuur, Natuur en Mysterie

Op Tweede Pinksterdag de wandeling Oudewater gedaan. Prachtige wandeling door een uitzonderlijk mooi gebied. De georganiseerde pauzemomenten waren perfect. Culinair van hoog niveau, op een heel persoonlijke manier verzorgd door vriendelijke medewerkers. Wat wil een mens nog meer…
Henk Reinders | 26-05-2026
Bekijk deze route

Oogverblindend Ommen

Onze happen & stappen zondag voelde als een echte vakantiedag, We hebben enorm genoten van de omgeving, het lekkers en het weer was ook prachtig. Al met al een heerlijke dag.
Esther Pieters-Benjamins | 26-05-2026
Bekijk deze route
volgende