Happen en Stappen als cadeau
Bestellen gaat als volgt:
- Vul onderstaand formulier volledig in en klik op ‘bestellen’.
- Vervolgens opent er een nieuw scherm waar u veilig met iDEAL kunt betalen. De kosten bedragen 24,95 (ochtendarrangement) of € 30,95 (middagarrangement) per cadeaubon, inclusief verzendkosten.
- U ontvangt de cadeaubon binnen enkele minuten (indien u een digitale cadeaubon heeft besteld) of enkele dagen (indien u kiest voor het opsturen van de cadeaubonnen per post). Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dan worden deze dezelfde dag nog per post verstuurd!
Bent u woonachtig in Duitsland? Klik dan hier.
Veelgestelde vragen
Waarom is de cadeaubon duurder dan een normale reservering?
De meerprijs van 1 euro is voor het drukken van de bonnen en enveloppen, het schrijven van de bonnen en de postzegel die op de brief moet of voor de kosten van het genereren van een digitale cadeaubon. Tevens heeft een cadeaubon als voordeel dat die bij elke route geldig is en dat de datum vrij te bepalen is (o.b.v. geldigheidsduur).
Waarom betaal ik meer voor een middagarrangement?
Bij het ochtendarrangement ontvangt u een luxe broodje, bij het middagarrangement sluit u af met een heerlijk hoofdgerecht. Hierdoor is het middagarrangement iets duurder.
Wat is de geldigheidstermijn van een cadeaubon?
Cadeaubonnen zijn altijd geldig in het jaar van aankoop en het daaropvolgende jaar. Dus cadeaubonnen uitgegeven in 2020 zijn tot en met 31-12-2021 geldig. Cadeaubonnen uitgegeven in 2019 zijn tot en met 31-12-2020 geldig.
Hoe lang duurt het voordat de cadeaubon aankomt?
Nadat u na de betaling op "ga verder" in het iDEAL scherm heeft gedrukt, komt u terug op onze website. Uw bestelling wordt dan verwerkt. Binnen enkele dagen ontvangt u de cadeaubon per post op het door u opgegeven adres.
Ik heb een cadeaubon besteld per e-mail, maar ik heb deze niet ontvangen per e-mail. Wat nu?
Indien u een digitale cadeaubon heeft besteld, krijgt u deze binnen enkele minuten per e-mail toegestuurd. Het komt wel eens voor dat deze in uw mapje ‘Ongewenste e-mail of ‘Spam’ wordt geplaatst. Hier kunt u de e-mail dan terugvinden. Indien u na uw bestelling ook geen mail heeft ontvangen in uw mapje ‘Ongewenste e-mail’ of ‘Spam’, dan kunt u een mail sturen naar info@happenenstappen.nl met het onderwerp “Geen e-mail cadeaubon”. Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u heeft besteld.
Hoe weet ik of mijn aanvraag is doorgekomen?
Indien u binnen een uur na uw bestelling geen mail heeft ontvangen dient u direct een mail te sturen naar info@happenenstappen.nl met het onderwerp "Geen e-mail cadeaubon". Vermeld hierin duidelijk uw naam en het aantal cadeaubonnen dat u besteld heeft.
Hoe dien ik cadeaubonnen te bestellen als ik niet in Nederland woon?
Voor onze Belgische klanten is dit geen probleem, u kunt eenvoudig met Bancontact betalen.
Bent u woonachtig in Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@happenenstappen.nl Vermeld hierin duidelijk:
Bent u woonachtig in Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@happenenstappen.nl Vermeld hierin duidelijk:
- Uw adres
- Het aantal cadeaubonnen
- Uw telefoonnummer
- IBAN: NL 62 RABO 0194 3239 86
- BIC / Swift: RABONL2U
Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe moet ik deze bon verzilveren?
U dient een reservering te plaatsen (zie: hoe kan ik reserveren) en bij stap 4 vult u het 10 cijferige nummer in dat op de cadeaubon is vermeld.
Staat de cadeaubon op naam?
Nee, de cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden. Onze cadeaubonnen bestaan uit een unieke 10-cijferige code, welke eenmalig kan worden ingevoerd bij het plaatsen van een reservering.
Waarom is het 10-cijferige nummer niet zichtbaar op de cadeaubon die ik per e-mail heb besteld?
Indien u de cadeaubon direct opent vanuit uw e-mail dan kan het voorkomen dat het 10-cijferige nummer niet zichtbaar is. U kunt het bestand het beste opslaan en daarna openen met Adobe Acrobat Reader. Het 10-cijferige nummer wordt nu zichtbaar. Indien dit niet het geval is dan kunt u altijd contact opnemen via info@happenenstappen.nl.